Zájem firem a větších rodinných společností o grilování selete

Velký zájem o grilování na velkých svatbách a firemních akcích

V roce 2016 narostl počet grilování selat na akcích větších firem a na rodinných akcích většího rozsahu. Jsou to akce, kde je počet účastníků kolem 100 lidí i více.

Proč jsou tyto akce a grilování na nich tak populární? O jejich popularitě svědčí také to, že firmy požadují grilování opakovaně. Pominu-li to, že maso je chutné, dobře u grilované, šťavnaté a dobře ochucené, je  tak velmi vítaným zpestřením oproti tradičním jídlům podávaným na těchto akcích. 

Co je patrně přitažlivé, tak je to jde o jednoduché zajištění stravy pro větší počet lidí, kterým je právě grilování selete. Jde i o ekonomické řešení. Grilované sele se servíruje velmi jednoduše (okrájené maso se dává k dispozici na rautové stoly a účastníci se sami obsluhují).  Zpravidla se maso uloží do gastronomické nádoby nejlépe s přihříváním a lidé si chodí a odebírají maso. Dávají si je zpravidla tácky z papíru, které se potom je vyhazují. Příbory v omezeném počtu stačí jen plastové. A náklady na stravování jednoho účastníka jsou cca 100 Kč.

Zpracoval: Zdeněk Straka

Dne: 12. června 2016