Reklamace
Reklamace
Práva a povinnosti smluvních stran se ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku)
Prodávající odpovídá kupujícímu, že produkty při převzetí nemá vady, zejména že má vlastnosti, které si strany ujednali, resp. jsou deklarovány v nabídce uvedené na www.gurmanservis.cz., že se hodí k účelu, který je popisován, odpovídá množství, míře, hmotnosti a že vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Projeví-li se vada v průběhu doby, která je uvedena na www.gurmanservis.cz nebo na dodacím dokladu, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytla.
Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na info@gurmanservis.cz. Uplatnění reklamace je možné akceptovat v případě, že kupující dodržel podmínky pro uchování produktu.
Prodej - podmínky
- Identifikační údaje - kdo provozuje webové stránky s e-shopem - www.gurmanservis.cz
- Předmět dodání =>>
- Objednávání a specifikace objednávek =>>
- Způsoby dopravy =>>
- Cena za dopravu =>>
- Dodací lhůty =>>
- Platební nástroje =>>
- Platební podmínky =>>
- Reklamace =>>
- Storno objednávek =>>
- Záruka a podmínky záruky =>>
- EET =>>